Persoonlijk

De week van Fré #14 : Een andere aanpak

Een andere aanpak

Even een hele andere aanpak van mijn weekje. Aangezien ik een week ‘vakantie’ heb gehouden een andere update! Want waarom was die vakantie er? Lees het hieronder 🙂

Afgelopen week was een week vol verrassingen, uitdagingen en de bijhorende ups and downs bij dit soort ‘turbulentie’; wat geheel onverwachts kwam. Wat is er gebeurd Frédérique? Nou dat vraag ik me soms ook af, want er is zo veel gebeurd in zo een korte tijd. Mijn plan was op deze prachtige plek te blijven wonen en mijn studie op te pakken aankomend studiejaar. Nadat is gebleken dat mijn verhuurders me in alles in de gaten houden, ben ik me erg ongemakkelijk en niet thuis gaan voelen. Bepaald aardig blijken ze niet, ook al uiten ze zich face to face wel zo… Bah, wat kan ik daar slecht tegen!
Toen is de ommekeer gekomen, ik zei: ‘Ik neem de benen.Say what?! Geen verhuizing ditmaal in deze stad. Ik verhuis terug en ga in een andere stad mijn studie oppakken. Allemaal vanwege de nare mensen? Nee. Vanwege de slechte hulpverlening, grote afstand van mijn moeder en anderen en last but not least een andere mentaliteit en omgeving. Ik ben hier opgegroeid. Waar ik nu woon is men anders, dat valt niet te ontkennen.
Kortom, ik ben veel na moeten denken en veel moeten overwegen wat betreft hoe en wat. Dat nam veel tijd in beslag en kostte me ook wat momenten dat ik niet lekker in mijn vel zat, voornamelijk door de onstabiliteit en abrupte wendingen. Wel sta ik geheel achter de beslissing en kijk ik er naar uit mijn leven door te zetten de stapjes naar mijn herstel te kunnen voltooien.

Schermafbeelding 2016-04-18 om 19.17.47

Komende tijd ben ik dus terug van weggeweest (op Instagram ben ik altijd actief, ook de afgelopen weken; dus je altijd nog daar mijn gebrabbel volgen!) en ook zal er weer een normaal weekje komen volgende week maandag, waar ik nog veel meer kan vertellen over alle plannen 😉 Hopelijk kijk je er naar uit en lees je mee!

Veel liefs, Frédérique

Kan je geen genoeg krijgen van mijn geneuzel? Volg dan mijn blog en blijf zo op de hoogte van nieuwe berichten of stalk me via Bloglovin’ en Instagram!  😉

3 gedachten over “De week van Fré #14 : Een andere aanpak

    1. Hee, is inderdaad stil. Ik ben redelijk afwezig geweest. Niks geplaatst, wel Instagram blijven volgen en bepaalde blogpsts gelezen. Lief dat je wat stuurt! Ik plan een ‘comeback’ als ik zelf weet hoe alles er aan toe is! 🙂

      Like

Geef een reactie

