Life&Home·Persoonlijk

Mijn waslijst aan series

Hier en daar is het al wel voorbij gekomen, voornamelijk in de blogs van mijn afgelopen week, dat ik heel wat series volg. Zo nu en dan noem ik ook welke, maar lang niet allemaal! Over het algemeen volg ik in mijn ogen best veel series. Sommige heel nauwkeurig, enkele heb ik afgekeken en weer andere series volg ik niet geheel systematisch. Ik heb mijn best gedaan geen serie te vergeten – succes niet gegarandeerd 😉
Benieuwd? Lees snel verder en wie weet herken je je eigen of ontdek en een nieuwe!

Series die ik consequent volg:
♥  Pretty Little Liars
♥  The Vampire Diaries (hier was ik werkelijk aan verslaafd, maar sinds de verlenging na 6 seizoenen is het niet zo leuk meer…)
♥  The Originals
♥  Younger
♥  Teen Wolf (al wordt het toch wat minder leuk)
♥  Awkward
♥  Keeping Up With The Kardashian (I know…, shame on me. Een kleine guilty pleasure)
♥  Suits

Series die ik volg maar niet steeds elke aflevering meteen kijk:
♥  Reign
♥  Orange is the new black
♥  Arrow
♥  Game of Thrones
♥  Switched at Birth

Series die ik heb afgekeken (en vaak wel weer eens ‘herkeken’):
♥  Gossip Girl
♥  Lost (nog steeds snap ik enkele verschijnselen niet…?!)
♥  90210
♥  The Tudors
♥  Downton Abbey

Van Nederlandse televisie kijk ik enkele tv-programma’s, maar die heb ik niet opgenomen hihi, dit was a zo veel (oeps). Ook de talkshows en series die per aflevering op zichzelf staan (zoals CSI) niet trouwens. Hier en daar heb ik sommige series geprobeerd te gaan volgen maar die sloegen gewoon niet aan, nu probeer ik geen nieuwe aan de lijst toe te voegen want er komt een moment dat ik ze gewoon ga vergeten, haha! 😉

Kijk jij veel series of televisie? Ik ben erg benieuwd of die van jou er bij staat of dat je misschien een nieuwe wil proberen te volgen! 

Tot volgende keer, Fré

Kan je geen genoeg krijgen van mijn geneuzel? Volg dan mijn blog en blijf zo op de hoogte van nieuwe berichten of stalk me via Bloglovin’ en Instagram!  😉

2 gedachten over “Mijn waslijst aan series

Geef een reactie

