Life&Home

4x dingen die iedereen als klein kind deed

Iedereen kent denk ik wel de nostalgische gevoelens van de kindertijd.Een jeugdige, zorgeloze kleine jij, die goede oude tijd 😉 Vaak bedenk ik me bij een bepaalde handeling dat ik dat vroeger ook zo deed of juist omgekeerd. Ook bedenk ik dan allerlei dingen die elk kind heeft gehad of gedaan, zoals het hartig en zoet beleg met het ontbijt en de lunch, de jaarlijkse spreekbeurten op de basisschool en op zoektocht gaan naar cadeautjes rond feestdagen.
Hieronder enkele ‘stoute’ dingen die ik herken en die eigenlijk iedereen als klein kind weleens meegemaakt heeft!

  1. Beweren iets nog niet gehad te hebben om dit nogmaals te ontvangen
  2. Bij een logeerpartijtje afspreken de hele nacht op te blijven
  3. Gedaan te hebben alsof je sliep als ouderen je controleerden hierop
  4. Bij ruzie met een iemand de uitnodiging tot je verjaardag terug te trekken

Schermafbeelding 2016-04-01 om 19.54.42.png

 

Ik ben erg benieuwd of je deze dingen herkent en of herinnering nog uit jouw goede oude tijd omhoog geborreld zijn (ook de stoute?) !

Veel liefs, Fré

Kan je geen genoeg krijgen van mijn geneuzel? Volg dan mijn blog en blijf zo op de hoogte van nieuwe berichten of stalk me via Bloglovin’ en Instagram!  😉

Een gedachte over “4x dingen die iedereen als klein kind deed

Geef een reactie

