Life&Home·Persoonlijk

De week van Fré #11 : Lekker slopen en lentekriebels

Lekker slopen en lentekriebels

Het is weer maandag en dat betekent? Jaa, blogje met mijn weekje en foto’s. Alles verder over mijn blog, ideeën en andere hersenspinsels heb ik gedeeld in deze blog 😉 Mijn weekje verliep dankzij de zon erg fijn, ik heb lekker gesloopt en gepuft én introduceer een bijzonder mannetje. Benieuwd? Lees snel verder!

Maandag
Heerlijk weer, gelukkig! De lente staat voor de deur en zo ook pasen, al is het zonder zon erg fris en de wind komt nog niet lekker van het zuiden 😉
Ik ben heerlijk buiten geweest, lucht gesnoven en alle opkomende inspiratie geuit in wat verven. Mijn palet (lees bord) is druk bekliederd met van alles, heerlijk! Hierbij genoot ik van de beste drop in de wereld: Engelse drop! Ik heb hier ook weer lekker torentjes mee gebouwd 😉 ( die foto deelde ik op Instagram )

Dinsdag
Nóg een lekkere dag, en die komen nog meer deze week! Ik zal lekker met de deur in huis vallen, ik woon niet geheel alleen. Nee geen mensenvriend erbij, wel een dierenvriend. Zonder foto nog zeg ik wel alvast, ontmoet Olivier; het konijn (van het grote ras). Ik heb hem al een tijdje maar wilde het eerst aankijken voor ik het durfde te delen. De kleine moeilijkheden die erbij kunnen kijken geven mij – meer dan ‘normale’ mensen – veel druk en spanning. Ik moet hem namelijk nog helemaal opvoeden en dat is niet zo simpel als men denkt. Wel kan ik heerlijk van hem genieten en ben ik benieuwd hoe alles in de toekomst uitpakt en hoe groot hij wordt. Aankomende week tikt hij de 4 maandjes aan, kleine mannetjes worden groot!
Wat heb ik verder gedáan, nou ik ben officieel weer bijna student. Nu nog non-actief, zoals ik het graag noem. Maar jaja, Frédérique is weer ingeschreven! 🙂

Schermafbeelding 2016-03-08 om 19.18.03

foto 1

Woensdag
Geen beautyblogger maar wél een blogger over mijn leven, mijn interesses en dat wat op mijn pad komt dus ik deelde een foto van de trui die ik aantrok, werkelijk een van mijn favorieten en ik ben ook echt dol op de kleur!
Ik genoot in de middag van series kijken waaronder de season finale van Pretty Little Liars, jeetje wat een knaller. Wie heeft hem ook al gekeken? Ook keek ik naar mijn nieuwe obsessie Younger, echt een aanrader! In de avond kookte ik een heerlijke pasta met verse peterselie, zo fijn en lekker! (Én gezond, kan het nog beter? 🙂 )

Donderdag
Vandaag genoot ik van …? Juist! Lekker (alweer) heerlijk weer. Maar dat niet alleen, ik had mijn eerste gesprek met de psychiater, ik laat niet te veel los, dat zal ik allemaal updaten in de blogreeks over de laatste loodjes van mijn herstel! 😉 Hierna deed ik boodschappen en sloeg de Paasdrukte om mijn oren, heerlijk. Welk paaseitje is jouw favoriet? Vandaag tik ik trouwens de drie weken in mijn nieuwe woning aan, wauw! In de middag was ik verder nog wat bezig met – zoals elke dag – blogjes lezen en bijwerken. Tot mijn ergernis en spijt verwijderde ik zelfs nog enkele comments waar ik op aan het reageren was – stom, maar helaas geheel mijn schuld 😦

Vrijdag
Ik kijk zo uit naar zaterdag en kan nauwelijks wachten, daarom dood ik wat tijd met een wasje doen. Niet draaien, nee ik heb geen wasmachine meer! Ik moet het ouderwets in een emmer doen, met de hand wassen, uitwringen en alles erop en eraan – welkom in het stenen tijdperk Fré… Ik moet wel bekennen dat ik het ook iets leuk vindt hebben, dat ‘ouderwetse’. In de avond maakte ik overheerlijke pasta met onder andere prei, en nog veel meer groeten uiteraard maar dat staat helaas niet op de last-minute genomen foto (oeps!).

Zaterdag
Eindelijk! Naar deze dag heb ik toegeleefd, al twee weken lang. Vandaag werd de rest van mijn spulletjes verhuisd! De grote dingen zoals de kasten werden vandaag weggehaald van mijn oude woonplekje. In totaal 4 uur in de weer en in en uit elkaar halen van alles, maar toen stond er ook wat. In de avond kwam ik lekker bij en eindigde ik de avond voor de TV met een heerlijk zak chips, hier in bak. Bak of zak, wat doe jij? Ik ben erg benieuwd, laat schreef ik er een blogje over.

Zondag
Helaas geen fijne dag, het weer kakt in en er staat regen voorspelt en als de zon schijnt zal het gepaard gaan met wolken en niet lang duren 😦
In de morgen genoot ik van de omgeving, een pad dat ik nog niet eerder had verkent en het was werkelijk prachtig!
Gelukkig is het wel écht eindelijk lente en kon ik deze dag nog genieten van drie kwartier zon met wolkjes. Ik zat gelijk buiten te genieten, dus die tijd is goed besteed én met heerlijke chocolade – just for me! 😉 Ook heb ik alle kleding en overige spullen in kunnen ruimen in de kasten en alles op zijn plek gezet, het laatste dat nog rest is een fijne ‘stofzuigbeurt’  en klaar is Kees!

Een rustige week vol genieten van zon, verven én eindelijk volledig verhuisd. Volgende week kom ik weer in het ziekenhuis (say what?), moet ik een lastige keuze maken en verlaat ik officieel mijn oude studio!
Kom je dan weer meekijken? Ik ben erg benieuwd naar hoe (en óf)  jullie van de zon hebben genoten!

Liefs van Fré

Kan je geen genoeg krijgen van mijn geneuzel? Volg dan mijn blog en blijf zo op de hoogte van nieuwe berichten of stalk me via Bloglovin’ en Instagram!  😉

2 gedachten over “De week van Fré #11 : Lekker slopen en lentekriebels

Geef een reactie

