Life&Home·Nieuws·Persoonlijk

Mijn blog en ik

Ik heb hier en daar wel vaker mijn beweegredenen achter mijn blog besproken, maar nooit uitgebreid. Waarom ik blog vertel ik ook bij het kopje ‘over mij’ en ook wat ik zoals post.
Laatst las ik enkele blogs waar dit ook even werd besproken en ik vond het eigenlijk wel fijn en ook leuk om te lezen van anderen! Wat is mijn blog, wat is de toekomst? Alles daarover vertel ik graag hieronder 🙂

Ik blog met twee centrale redenen: mijn ei kwijt kunnen en dus lekker van me af schrijven maar ook om gewoon van alles te delen over wat mij interesseert en wat ik tegenkom in het dagelijks leven 🙂

Ik ben bijvoorbeeld geen beautyblogger, maar indien ik iets tegenkom of me erg bezighoud met iets deel ik dat graag, dat is ook een deel van mijn leven.
Verder schrijf ik van me af over van alles rondom mijn ziekte, hoe ik hier mee omga, wat ik denk en bijvoorbeeld de stapjes naar herstel.
Ik hoop dat ik mensen kan vermaken met mijn posts maar ook kan inspireren, informeren en dergelijke, wat betreft mijn ziekte.

Dit is niet nieuw, maar ik vind het wel fijn om daarover te schrijven. Echter, nu hét belangrijke deel, wat is de toekomst van Frolijk met Fré? Ik stop uiteraard niet, ik heb nooit spijt gehad van de keuze mijn blog te starten. Ik heb er immers lang over nagedacht en stiekem ook heel lang al willen doen, al voor mijn ziektes en problemen begonnen. Ik hoop het ooit hogerop te tillen naar een nog persoonlijkere banner, opmaak en alles erop en eraan. Helaas kan dat nu nog niet, maar dat verandert niks aan de content natuurlijk.

Ik hoop dus professioneler – en zodoende ‘beter’ – te worden, nog meer inspiratie op te doen en vooral te blijven genieten. Sowieso is zijn mijn blogs altijd zelfgeschreven (logisch toch?) , vers van de pers en mijn foto’s maak ik met liefde. Ik vind strakke foto’s op Instagram of de blogs zelf altijd wel mooi, maar ik doe het zelf niet. Geen perfecte feed dus, maar wel ‘frolijk’ en mijn leven 🙂 Alles wat ik fotografeer is ‘gewoon’ zo en niet speciaal aangepast voor de foto. Desnoods plaats ik iets beter voor het zicht maar vaste achtergronden e.d. doe ik niet – al vind ik het niet zozeer lelijk of slecht! 🙂 Hoe sta jij hier tegenover?
Ik post mijn blogs om de dag, vanaf maandag. Op maandag begin ik met een dagboek ‘Week van Fré’ en vervolgens zal op woensdag en vrijdag een blogje verschijnen! 🙂 Een planning voor mijzelf en mijn lieve lezers, altijd handig denk ik zo!

Schermafbeelding 2016-03-18 om 18.41.07

Ik ben erg benieuwd naar je mening en je eventuele ervaring met je eigen blog! Laat je het weten? 🙂

Veel liefs van Frédérique

Kan je geen genoeg krijgen van mijn geneuzel? Volg dan mijn blog en blijf zo op de hoogte van nieuwe berichten of stalk me via Bloglovin’ en Instagram!  😉

Geef een reactie

