Life&Home

Er zijn twee soorten mensen

Je hebt mensen die tien wekkers nodig hebben in plaats van één, mensen met een snelle spijsvertering en zowat de hele MacDonald kunnen leegkopen zonder aan te komen en je hebt mensen die hun brood niet ‘omvouwen’ maar doorsnijden. Zo zijn er héél veel dingen waar je vaak een duidelijk verschil ziet tussen twee ‘typen’. Degene die het ene altijd zo doet en de ander doet het net andersom. Er zijn veel meer voorbeelden te geven, maar ik vind het vooral leuk om enkele die ik vaak zelf tegenkom of in het dagelijks leven doe, te delen met jullie! Hieronder heb ik ze op een rijtje gezet 🙂

◊ Iphone vs Samsung
◊ Cola vs Fanta
◊ Ketchup vs Mayonaise
◊ Fristi vs Chocomelk
◊ Koptelefoon vs Oortjes
◊ Thee vs Koffie
◊ Nutella vs Pindakaas
◊ Eten geordend vs Eten door elkaar (alles mixen)
◊ MacDonalds vs Burger King
◊ Naturel vs Paprika chips
◊ Apple vs Windows

Ik geloof niet dat alles natuurlijk zó zwart-wit is, maar vaak herken je toch dat mensen vast voor optie A gaan en de anderen steeds voor B. Ik doe  bijvoorbeeld de frietsaus naast mijn patatjes en niet eroverheen en ik hang trouwens de WC-rol achterlangs 😉

Wat voor iemand ben jij?

Veel liefs van Fré

Kan je geen genoeg krijgen van mijn geneuzel? Volg dan mijn blog en blijf zo op de hoogte van nieuwe berichten of stalk me via Bloglovin’ en Instagram!  😉

3 gedachten over “Er zijn twee soorten mensen

  1. Ja. Bijzonder in wat voor dingen mensen kunnen verschillen. Ik heb de meeste dingen rechts, maar in andere juist ook wel stellig links.. zo heb ik geen ereader (bewuste keuze) en breek ik chocola altijd netjes. 😜

    Wel leuk, ook die plaatjes zo weergegeven.

    Like

Geef een reactie

