Life&Home·Persoonlijk

De laatste loodjes van mijn herstel #4: Ik héb hetzelfde, maar bén niet dezelfde

Ik héb hetzelfde, maar bén niet dezelfde

Deze reeks betreft dan wel mijn ‘laatste loodjes’, maar dat betekent dus niet dat het zó voorbij is. Hoe lang de reeks wordt weet ik niet, zolang als ik bezig ben met mijn laatste loodjes – mag dat maar snel voorbij zijn 😉

Hierbij weer een update, zoals beloofd in de spoilers van mijn weekje terug kijken (heb je die gemist, klik dan hier). Hopelijk is vinden jullie het nog leuk om mee te lezen en wellicht heb je er zelfs wat aan – laat me weten? Hoe het nu met mij gaat en wat ik doe, betreffende mijn herstel? Lees het hieronder!

Na lang wachten op een intake, het lang duren van de intake, het wachten op het eindresultaat en dan nog aan de slag. Nou alles heb ik nu eindelijk gehad – na 4,5 maand. En? Nou doei 4,5 maand, juist. Ik ben weg bij het ziekenhuis hier. Begrijp me niet verkeerd, ik denk dat deze ‘instantie’ wat betreft mijn gebied redelijk goed is, maar niet voor mij. Ze konden mij niet goed genoeg helpen. Ik ben namelijk al redelijk ver en begrijp al heel veel. Ik heb echter wat handvaten nodig en mensen die vooral graven en praten. Nou dat kon niet. Ik heb hetzelfde maar ben niet dezelfde, niemand is dat en met mijn problemen heeft iedereen andere achterliggende redenen en andere behoeften – lokaal heb je dezelfde ‘ziekte’.
Dus nu ben ik weg, en hoe nu verder? Nu heb ik een intakegesprek gehad bij een psychiater. Dat was 4,5 maand ook mijn plan, maar het ziekenhuis werd toch eerst aanbevolen – niet onbegrijpelijk overigens. Volgende week volgt de eerste echte sessie en ik ben erg benieuwd! Uiteraard blijf ik jullie op de hoogte houden met het verloop, hopelijk blijft het hier wel bij en hoef ik niet nog een zoektocht te starten en maanden toe te voegen aan die 4,5 😉

Ik ben erg benieuwd naar wat jouw mogelijke ervaring is en of je de blogreeks leuk vindt! 🙂

Veel liefs van Fré

Kan je geen genoeg krijgen van mijn geneuzel? Volg dan mijn blog en blijf zo op de hoogte van nieuwe berichten of stalk me via Bloglovin’ en Instagram!  😉

8 gedachten over “De laatste loodjes van mijn herstel #4: Ik héb hetzelfde, maar bén niet dezelfde

Geef een reactie

