Beauty·Life&Home·Persoonlijk

Mijn favoriete fashiontrends van dit voorjaar

Heel wat dingen veranderen per seizoen, per jaar of zelfs per maand in de modewereld. De trends van dit voorjaar – in de damesmode – zijn vooral gericht op kraagjes, allerlei soorten en vormen voor rokken en diverse prints.

Zelf volg ik mode niet heel erg, ik draag wat ik leuk vind en wat bij mij en mijn bouw past en er zit per trend altijd wel iets bij dat ik toevallig al in mijn kast heb hangen, dat is dan mooi meegenomen. Welke kleding is ‘in’ en vind ik ook echt erg tof? Dat deel ik hieronder met jullie!

Leuk en ín:
♥ Strepen
♥ Spijkerstof
♥ Één of twee blote schouders
♥ Stoere jacks
♥ De kleur blauw, rood, ijskoffie bruin en oranje

Wat ik echt minder vind zijn de wijde broeken, strikken en het zichtbare ondergoed – waarom is dat een trend…?

De kleuren perzik, felgroen, lila, roze en geel zijn ook in. Ik vind het mooie kleuren maar ze staan mij – helaas – niet dus die sla ik over! 😉

Schermafbeelding 2016-03-09 om 12.30.34

Volgen jullie de mode heel erg en welke trend spreekt jou aan? Ik ben erg benieuwd! 🙂

Liefs, Fré

Kan je geen genoeg krijgen van mijn geneuzel? Volg dan mijn blog en blijf zo op de hoogte van nieuwe berichten of stalk me via Bloglovin’ en Instagram!  😉

– P.S. Gehele kleding inclusief model deel ik bewust niet. Veel kleding die je online vind zijn van modellen die modeshow lopen en lijden aan zwaar ondergewicht. Voor de een soms zichtbaar soms niet, en soms voor iedereen duidelijk zichtbaar. Ik ben hier erg tegen en wil dergelijke lichaamsbeelden bovendien niet stimuleren. Daarom toon ik dit bewust niet. Hopelijk wordt het gewaardeerd. Bovendien toon ik de kleding wel – daar gaat het om nietwaar? 😉 –
Een gedachte over “Mijn favoriete fashiontrends van dit voorjaar

Geef een reactie

