Life&Home·Persoonlijk

Dingen die ik níet herken

Ik overwoog een vragenlijst te ‘beantwoorden’/posten met ‘ongewone’ feiten en eigenschappen van mij. Dat zouden ongetwijfeld heel aparte gewoonten en karaktereigenschappen zijn, maar aangezien ik het wel al veel had gelezen bij anderen wilde ik er een andere draai aan geven. Ik besloot een aantal dingen te delen die heel veel mensen tegenwoordig herkennen of doen maar ik juist níet. Benieuwd? Lees dan snel verder! 🙂

  • Ik houd niet van koffie
  • Ik houd – als jonge student/jong volwassene – niet zo van het uitgaansleven. Ik ga liever ‘chillen’, bovendien trekt drank mij niet aan.
  • Ik doe graag het huishouden, handig voor mij 😉
  • Ik houd niet van salade of soep als ‘hoofd’-avondeten.
  • Ik houd niet van cheesecake – ja, for real
  • Ik houd niet van logeren
  • Ik heb niet graag fruit of noten door mijn hoofdmaaltijd
  • Ik slaap niet echt uit, niet tot laat in ieder geval

En wat is leuker dan jouw eigen sterrenbeeld onderzoeken? Zelf geloof ik niet in alles rondom de waarheden van sterrenbeelden en wat dat dan zou zeggen over jou. Hieronder zijn enkele eigenschappen die bij mijn sterrenbeeld zouden horen, maar welke ik toch echt niet herken 😉

  • Ik sta niet open voor verrassingen, tja… Ik houd er echt niet van haha.
  • Ik werk niet graag in groepsprojecten – zoals werkstukken e.d.
  • Dagelijkse routine vind ik  juist helemaal niet erg. Zoals eerder gezegd houd ik niet van plotse verandering of verrassingen, wel houd ik af en toe van wat spannends en leuks.
  • Ik houd niet van veel wisselende vriendschappen (gelukkig is er maar één bron die dit beweerde, de rest juist niet 😉 )
    (Erg grappig is, dat veel punten die ik vond wel overeenkomen met mij. Heb jij dit ooit onderzocht?)

Ik herken wel dingen die velen mensen tegenwoordig herkennen e.d. of wat tegenwoordig veel wordt gedaan. Ook bepaalde eigenschappen die zogenaamd bij mijn sterrenbeeld horen zijn correct – dit is denk ik toeval. Het leek me erg leuk te kijken naar aparte eigenschappen van mij die dus van afwijken van wat tegenwoordig veel herkent wordt door anderen en naar mijn sterrenbeeld. Laat me weten of je dit leuk vond of misschien wel graag een blogpost ziet over aparte eigenschappen/gewoonten van mij! 🙂

Heb jij een rare karaktereigenschap of gewoonte?

Veel liefs, Frédérique

Kan je geen genoeg krijgen van mijn geneuzel? Volg dan mijn blog en blijf zo op de hoogte van nieuwe berichten of stalk me via Bloglovin’ en Instagram😉

Geef een reactie

