Life&Home·Nieuws

Waarom bloggers bloggen

Voor mensen die zich niet bezig houden met bloggen (of misschien wel vloggen/youtube) is het denk ik soms niet zo verklaarbaar waarom iemand het zou doen.

Redenen waarom velen het doen zijn: het promoten van een bepaald concept of product, van je af schrijven, informeren en inspireren omtrent een bepaald onderwerp, gewoon alles delen van je leven of iets wat je erg leuk vind (DIY bijvoorbeeld).

Ik? Ik ben in eerste instantie begonnen om van me af te kunnen schrijven en tegelijk mensen te informeren en misschien zelfs helpen omtrent mijn ziekte. Ik wilde hier graag licht op schijnen en wat inside information geven. Later echter wilde ik ook graag over andere dingen schrijven en dingen die ik tegenkwam in mijn dagelijks leven met jullie lezers delen. Dit maakt mij naast het van me af schrijven gewoon heel blij. Dus, why not – nietwaar? 😉

Zelfs vermaak ik me erg door het lezen en volgen van anderen én leer ik hier en daar ook veel! Zo helpt het mij persoonlijk, deel ik wat met anderen, is het leuk en soms  gewoon nog leerzaam ook. Persoonlijk denk ik dat je ook minder op jezelf gericht bent en meer leert van het leven om je heen en bepaalde normen en waarden mee krijgt.

Waarom ben jij begonnen en is dit nog veranderd met de tijd?

Veel liefs, Fré

Kan je geen genoeg krijgen van mijn geneuzel? Volg dan mijn blog en blijf zo op de hoogte van nieuwe berichten of stalk me via Bloglovin’ en Instagram😉

4 gedachten over “Waarom bloggers bloggen

Geef een reactie

