Life&Home

3x Tegenstrijdige karaktereigenschappen

Soms denk ik even goed na en bedenk ik me wat voor rare gewoontesik af en toe heb of dan lees ik het bij een ander en dan besef ik me dat ik dat of wel of helemaal niet herken.
Onlangs besefte ik me ik ook er ook enkele karaktereigenschappen heb die eigenlijk niet zo goed samengaan… Enkele hiervan heb ik hier onder even neergezet

Netjes ⇔ slordig
Soms is het een puinhoop, dan wordt ik daar echt gek van. Maar het gelijk opruiming, ho maar. Ik kan heel slordig zijn met enkele dingen en tegelijk wil ik alles graag goed opgeruimd. Hoe tegenstrijdig, haha.

Uit ⇔ thuis
Ik wil graag uit gaan en tegelijk ben ik veel te lui om m’n luie kleren om te wisselen voor een jeans etc. en uiteindelijk de deur daadwerkelijk uitgaan. Aan de ene kant ben ik heel energiek en sociaal en aan de andere kant kan ik ook prima lui bankhangen.

Geduldig ⇔ lange tenen
Ik beschrijf mezelf graag als een geduldig mens. En ik lieg dan ook niet als ik mezelf hiermee omschrijf. Ik kan echter ook heel snel op mijn tenen getrapt zijn. Bij bepaalde handelingen van een ander kan ik snel ongeduldig raken of op mijn tenen getrapt zijn.

Schermafbeelding 2016-01-30 om 10.14.12

Heb jij ook tegenstrijdige karaktereigenschappen en herken je deze?

 Liefs van Frédérique

Kan je geen genoeg krijgen van mijn geneuzel? Volg dan mijn blog en blijf zo op de hoogte van nieuwe berichten of stalk me via Bloglovin’ en Instagram! 😉

4 gedachten over “3x Tegenstrijdige karaktereigenschappen

Geef een reactie

