Life&Home

Depressiegala

In mijn blog probeer ik mijn ervaring met mijn ziekte te delen en tevens de taboe te breken, dat over dit soort dingen niet gepraat wordt. Gelukkig wordt er steeds meer over gepraat, beter gezegd ‘normaal’ over gepraat. Er wordt aandacht geschonken aan dingen waar eerder niet openlijk over gesproken werd en de betreffende personen werden vaak gezien als raar.

Aankomende maandag, Blauwe Maandag, is er een gala. Super gaaf, en wat het nog iets extra’s geeft, is dat het een depressie gala is. Hangende hoofden en tranen? Nee zeker niet! Het is gezellig en op een mooie locatie, zoals het hoort 😉

Het zal plaatsvinden in Amsterdam en bevat een heel programma met een (optioneel) VI diner, optredens en natuurlijk wat informatie over depressies.

Wil je er meer over weten of wellicht kaartjes bestellen? Neem dan snel een kijkje op de website: http://www.depressiegala.nl/

 

 

12347588_606923292779113_6387661657757766794_n
Bron

Liefs, Frédérique

Kan je geen genoeg krijgen van mijn geneuzel? Volg dan mijn blog en blijf zo op de hoogte van nieuwe berichten of stalk me via Instagram! 😉

Geef een reactie

