Life&Home·Persoonlijk

De week van Fré #1 : zwetende buffels en trillende handjes

Zwetende buffels en trillende handjes

Dit is iets wat ik op veel blogs tegenkom en stiekem zelf al heel lang heb willen doen. Ik kan van dit soort posts namelijk heel erg genieten. Ik vind het –afhankelijk van wat er is gebeurd in die week – inspirerend, motiverend of gewoon vermakend om het te lezen. Naast dat ik het zelf dus leuk vind om dit te delen met jullie is het ook een manier – zoals het bloggen in het algemeen – om van me af te schrijven. Ik zal jullie niet langer vervelen en even terugblikken op mijn weekje.

Maandag
Voor mijn vertrek naar de glorie van de wintersport, had ik dozen ingepakt met al mijn spullen. Dit alles voor mijn verhuizing naar mijn echte eigen plekje! Hiervoor woonde ik namelijk nog in een welbekend ‘typisch’ studentenhuis. Dus met anderen, alles gedeeld en zelf heb je alleen een kamer ( ik had een wastafel). Nu heeft mijn moeder met mij álles in één dag verhuisd… Van 09.00 tot 22.00 zijn we bezig geweest! Als soort zwetende malloten waren we de hele dag in de weer. En óf wij diep sliepen die nacht 😮

IMG_1003.jpg
Troep troep troep!

Dinsdag
Geheel in het teken voor uitpakken, uitpakken én… uitpakken! Joepie. Ik heb inmiddels alles uitgepakt en heb ik een plek waar ik mijn eigen stempel op kan drukken. Ook ben ik bezig geweest met een creatie om foto’s te gebruiken in mijn slaapkamer deur. Nu schijnt namelijk ’s morgens de zon naar binnen én kan iedereen je zien als er bezoek is en jij even alleen staat 😉 – als de zon nog gaat schijnen deze dagen..

Schermafbeelding 2016-01-11 om 15.48.32.png
Mijn deurtje, aan de andere kant komen foto’s 

Woensdag
Woensdag heb ik geklust. Mijn ervaring van het in elkaar zetten van een kast – in je eentje!! – heb ik eerder al gedeeld (hier). In de avond kwam mijn liefste moeder aan. Zij overnachtte bij mij om de volgende dag een enorm spannende en belangrijke stap te zetten voor mijn herstel

 

Donderdag
Na een nacht van weinig slaap en veel tranen stond ik in de morgen met mijn moeder in de wachtruimte van het ziekenhuis. Ik zou opgehaald en meegenomen worden voor mijn intake om de laatste stapjes van mij herstel te kunnen zetten. Hoe ik dat ervoer staat hier. Hierna is mijn moeder na de lunch weer vertrokken naar het ouderlijk huis en heeft ze gelijk alle uitgepakte dozen van de verhuizen meegenomen.

Schermafbeelding 2016-01-11 om 15.48.41
Geen ‘blauwe envelop’, maar net zo vervelend: brief van het ziekenhuis! 😦

Vrijdag
Een rustige dag. Ik bezocht de supermarkt en ontving mijn portemonnee en sleutels via de post. Mijn moeder had het per ongeluk meegenomen en gelijk weer opgestuurd naar mij, wat klunzig!
Schermafbeelding 2016-01-11 om 15.49.07

Zaterdag
Een zwarte dag, helaas. Ik zat helemaal niet lekker in mijn vel en heb wat geblogd, series gekeken en gebeld met mijn moeder en gesproken met vrienden.

Schermafbeelding 2016-01-11 om 15.48.56.png
Receptje hier

Zondag
Zondag besloot ik mijn hobby op te pakken. Ik voelde me hier vroeger altijd beter van en ik kon hier uren mee bezig zijn. Tegenwoordig heb ik weinig concentratie en vreugde in dingen waardoor ik het moeilijk vind me hiertoe te zetten. Maaarr, het is aardig gelukt?foto 4 (1).jpg

Dit was mijn weekje. De laatste weekjes uni moeten nog beginnen, dus het was een ietwat saaie week. Ik hoop, desondanks, dat het nog een beetje te pruimen was voor jullie 😉

Liefs van Fré

Kan je geen genoeg krijgen van mijn geneuzel? Volg dan mijn blog en blijf zo op de hoogte van nieuwe berichten of stalk me via Instagram! 😉

2 gedachten over “De week van Fré #1 : zwetende buffels en trillende handjes

  1. Super fijn dat je nu een eigen plekje hebt! Wel zwaar zeg, om dat in één dag te doen, maar dan ben je er wel lekker van af. Vervelend dat zaterdag niet zo’n goede dag voor je was, maar toch goed dat je dan op zondag lekker creatief bezig bent geweest. Knap! 🙂

    Like

Geef een reactie

