Life&Home

Mijn favoriete tussendoortjes

Hmmm…, rond 11/12:00 uur een snackje en in de middag lekker bijkomen van de dag voor de tv of met je laptop. En waarmee? Doe mij maar een ‘kopje thee met’. Hier een overzichtje van mijn favoriete, dagelijkse tussendoortjes/snacks op een rijtje:

  • Gezouten cashewnoten. Ongezouten zijn ze ze alleen door gerechten anders vind ik er geen bal aan moet ik zeggen, haha. Vaak is het een zakje van 150 gram en ik doe er dan twee keer over; dus een halfje per keer.
  • Pure chocolade met hazelnoten. God-de-lijk! Als je niet van puur houdt is melk ook erg lekker met hazelnoten, maar ik moet toegeven een echte puur-liefhebber te zijn.
  • Muffins (opties: chocolade met stukjes, vanille met chocoladestukjes, appel met kaneel) van de Albert Heijn. Je kan muffins in elke supermarkt wel halen maar de muffins van de bakkersafdeling in de Albert Heijn vind ik heerlijk en raad ik zeker aan! (Eerlijk gezegd lust ik alleen deze. De verpakte varianten in de supermarkten vallen mij erg tegen, de roomboter cakejes bij de koeken in de Albert Heijn zijn erg lekker; maar geen muffins J )
  • De kaasstengel van de Albert Heijn of Bakker Bart. Ooit ontdekt op de markt maar sinds mijn verhuizing is dat er niet meer bij, dan maar van de supermarkt. Ik vind ze iets minder dan die van de markt maar absoluut niet vies.
  • Flashwafels/suikerwafels. Néé dit zijn niet die ronde stevige wafels maar de luchtige rechthoekige 😉 . Ik neem deze vaak lekker in de avond. Ook zijn ze lekker als toetje na een dinertje met visite. Leg ze op een schoteltje met wat versie aardbeien en slagroom erbij; mooi én lekker. Smullen maar! (Meestal prop ik ze gewoon in een keer in mijn mond).

Ik ben erg benieuwd naar wat jij graag tussendoor in de morgen, middag of avond eet. Wie weet verandert mijn lijstje wel in 2016 naar jouw favorieten! Ik probeer graag wat nieuws J

Groetjes, Frédérique

Geef een reactie

