Life&Home

Mijn wintersport 2015

Daar ben ik weer! Na een lange tijd geen wintersport was het eindelijke weer zo ver afgelopen vakantie: wintersport! 😀

Zoals jullie weten lijdt ik, helaas nog wel, aan een eetstoornis. Ook al ben ik er nu niet meer dramatisch slecht aan toe, mijn fysieke conditie was niet ideaal. Er was ook wel at angst over of ik het aankon. Ik kan makkelijk iets breken, krijg snel blauwe plekken en er is snel kan of gewichtsverlies bij a dat sport en een angst om er wat meer bij te eten.

Het ging met horten en stoten: veel gedoe en moeite met alle prikkels die ik kreeg, maar óh wat ik heb genoten! Mijn favoriete plekje, prachtige sneeuw en het mooiste wat ik me kan bedenken te doen: snowboarden. Ik kan ook skiën, behoorlijk goed. Maar mijn twee latten heb ik samengesnoerd tot 1 lang platje en race nu sinds enkele jaren op een snowboard de berg af!

Liefs uit een minder besneeuwd plekje, Frédérique

Geef een reactie

